Our approach, unique through marketing and sales

Our unique method ensures that we deliver real results in sales and marketing. In order to make our unique combination of sales and marketing knowledge work, we follow certain steps: 

1: Quickscan

Alles begint met een persoonlijke quickscan. Niet alleen aan de hand van cijfers, maar vooral ook door contact te leggen met u en uw mensen. Wat is uw doel? Op welke manier denkt u dit te bereiken? Waar liggen kansen? Samen nemen we dit door, waarna wij gaan brainstormen en binnen 14 dagen terugkomen met een compleet sales-offensief.

2: Smart data

Meten is weten, en Sales In Motion maakt op slimme wijze gebruik van beschikbare data. Niet alleen uw data, maar ook die van de markt, de trends en uiteraard die van onszelf. Want in de afgelopen 25 jaar hebben we in onze 3 core-branches zeer uitgebreide kennis en informatie weten te vergaren. Waardevol? Zeker, en we delen het graag met u.

3: B2B Netwerk

Googlen kan iedereen, maar zakendoen begint met oprecht en wederzijds contact. Door ‘lukraak’ te bellen zullen de scoringskansen laag zijn en de arbeidsintensiviteit onevenredig hoog. Wij hebben een eigen, warm en actief netwerk van middelgrote tot zeer grote ondernemingen. Dankzij het opgebouwde vertrouwen staan deze partners open voor nieuwe business en het creëren van kansen samen met onze klanten.

4: Actie

Onze sales-specialisten garanderen u keiharde resultaten. Dat maakt ons uniek, maar het houdt ons ook scherp. Zonder concrete actie zijn we namelijk niet in staat om onze beloften waar te maken. Dagelijks bellen, bezoeken en benaderen we namens u honderden kansen, prospects en partners. Dit maakt dat Sales in Motion kan waarmaken wat het belooft: resultaat voor onze klanten vanuit strategische sales.